Lördag?

Det känns som lördag idag för att både jag och Peppe är lediga. I veckan så är jag ledig idag och på onsdag, och naturligtvis helgen då! Så det är en skön vecka. På onsdag ska jag till stan på morron sen blir det kanske att stanna av i Legde och hälsa på Jenny. Ska till Bm imorn, mäta magen och lyssna på lite hjärtljud som vanligt. Jag tycker veckorna går sjukt fort fram nu. Att jag är i v.28 nu känns helt galet, jag va ju nyss i v.10?!

Åh, jag skulle kunna göra vad som helst för att ha en naken katt nu. Flisan löser hur mycket hår som helst, det är verkligen konstigt att hon inte blir naken...

Nu blir det frulle innan jag svälter ihjäl!

/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0