Lapp

Allså helt seriöst. När jag kommer hem är det en lapp på dörren där det står "kalvarna nära vägen". Jaha shit, tänkte jag. Men när jag kollar in i hagen så står dom ju där. Jag går en sväng, dom har aldrig varit utanför hagen. Jävligt underligt. Så den som har skrivit lappen kan ju gärna förklara för mig hur kalvar kan flyga, eftersom det inte finns spår nånstans.
Jaja, snart ska vi över till svärpära och käka. Bara Peppe kan bli klar i duschen så jag får gå o sminka mig.
Wee! Snart kommer Mickan&Erik hem. Ska bli roligt och höra hur det va i Tahilandia. =)

Nä, over&out.


/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

haha, flygande kalvar XD

2009-03-06 @ 19:39:54
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0