Kinamat och bowling

Ja gårkvällen spenderades först hos svärpära. Vi åt gott och hade en hel del diskussioner om både det ena och det andra. Sen drog vi vidare till Legde till Jenny&Peter. Myys. Vid 12 blev jag så trött så vi for hem och sov.
Just nu så sover Peppe än, och jag funderar på att gå och dra av han täcket så han vaknar nångång och hinner göra det han ska innan vi ska till Skelet. Ska bli trevligt ikväll med kinamat och bowling. Pratade med syster btw och hon sa att vi fick ta deras vagn, gratis. Så vi ska kika på den idag och se om den är jätte nött eller hur det är. Det skulle ju vara guld värt att slippa lägga ut en massa tusen lappar på vagn.
Nä, nu ska jag käka min efterlängtade blodpudding med lingonsylt. Mmmmmums.


/SQ

Kommentarer
Postat av: Peter

Flaggstång i rektum är att rekommendera! snabbt smärtfritt uppvaknande!

2009-03-14 @ 11:36:26
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat prenumerera på din blogg, hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du prenumererade på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-15 @ 12:03:32
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

:) Jag är inte heller så värst insatt i melodifestivalen, främst för att jag aldrig lyssnar på den sortens musik som spelas där, jag lyssnar mest på R&B, Hip Hop etc, INTE schlager x)



Tack så jättemycket för att du följer min blogg!! :)



Vad brukar du lyssna på då?

2009-03-15 @ 16:32:12
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0