Kamelballe

Ja då hade man hela huset för sig själv helst plötsligt... Peppe for iväg ner till Laholm, nedanför Gbg. Jag står fortfarande fast vid att det känns skit tråkigt och drygt att vara hemma själv. Iallafall kvälls och nattetid. Det suger kamelballe. Dagtid så kan man ju vara ute eller dona på med något inne. Men på kvällarna vill man mysa i soffan med gubben. Aja. Dagarna går nog fort...
Suttit ute i solen och löst korsord och njutit. Peppe har skottat koskit och Flisan har jagat pippifåglar. Jag tycker att hon kan ta ihjäl alla fåglar som finns i byn. Fåglar är en jävla djurart. Usch.
På lördag blir det nog att fara på Melkers på kvällen. Det blir nog super skoj. Jobbar em. på söndag så det känns skönt.

Ikväll är det Greys! Så som jag har längtat! En hel vecka har jag längtat!

Nä, upp och stoppa in tvättskrälle i torktumlarn.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0