Tandis o magbild

Jag har ännu mer ont i mun efter tandläkarbesöket. Men den smärtan lägger väl sig så småningom. Tandis ville dra ut min tand, men efter förlossningen. Den som är uppe kunde han dra ut men den där nere måste man operera ut. När han sa ordet operera trodde jag att jag skulle svimma. Men det är väl kanske inte så farligt som det låter... Får hoppas att det räcker med övertanden.

Nu lever inte min bil om längre. Tack Peter för det! Nu äre hur kul som helst att köra den igen.

Peppe har målat lite på lagårn idag, men han kom fram till att vi nog ska spruta den istället. Slöseri med tid att stå där med en pensel xxxx antal timmar när det finns sätt som gör det fortare.

Nu vill jag att bebis ska komma ut. Har absolut inga tecken på att det ens skulle vara nära. Give me a sign!!



/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jag kommer sakna din mage sen när bebisen är ute.. :O

2009-06-02 @ 22:45:13
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Jag tänkte lite på det dära nu också när du sare, men du räknas ju iallafall till ung förälder - du är ju ung och fräsh fortfarande tjejen! ;D haha!

2009-06-02 @ 22:55:11
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: fixman

Rallykärran! men du ja glömde påminna dig om att du skulle ha balanserat hjulen! Den ä ju som en bauta-dildo!

2009-06-03 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0