Sov inför The Big Day

Vaknade när Peppe for vid 6 och klev upp för att förflytta mig till soffan för att se "The Voice". Sen har det inte hunnit hända så mycket mer. Funderar idag på om jag skulle ha bakat nå mjukbröd. Tekaka kanske, hittade ett recept som såg både enkelt och skit gott ut i en tidning igår. Fler planer än så har jag inte idag. Ska sova mindre idag än vad jag gjorde igår. Igår sov jag över 2 timmar mitt på dagen. Jag tror det är kroppens sätt att ladda batterierna inför the big day. Om ni ser på bebis nedräknaren till vänster så ser ni att det inte är så länge kvar. Men lik förbannat går tiden jätte långsamt...

Åh, idag får jag pengarna från försäkringskassan. En vecka sent... Jag har dessutom kommit på vad jag ska köpa till Peppe, men vågar faktiskt inte skriva det här då det finns en viss risk att han läser. På fredag ska jag till stan så då ska jag fixa presenten.

Fick ett brev igår från soc. Vi har inte samma åsikter alls... Men hoppas på att det löser sig ändå. Ibland blir jag bara så less på att dom ska lägga sig i saker som dom inte har nån aning om.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

haha, ja det har du nog rätt i, jag tror jag kommer gilla bäbisen mer än din mage faktiskt :)



hmm, jamen.. jaa, vi får se hur jag gör :P

2009-06-03 @ 10:47:52
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; haha gött ;D

Du, jag sov som ett as också de sista veckorna, kunde typ tvärsomna i duschen. Okej, kanske inte så illa men jag sov väldigt mycket på dagarna - samla ork för snart äre dags :D

2009-06-03 @ 11:53:47
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: fia

de brukar visst va bra där!

2009-06-03 @ 12:33:32
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0