Slö kroppen

Helgen blev lyckad. Kände mig dock som en torrboll i lördags då vi va i Klinten på Grunkor men min kropp ville inte orka lika mycket som jag själv ville... Så jag och Peppe for hem vid 12. Men det va skoj att träffa allt folk iallafall!

Igår mixtrade jag med skötbordet som tusan. Ville ha det på övervåningen men det blev tajt på våran lilla toa. Men svärfar skulle komma idag och se om det gick om man flyttade på tvättmaskinen en aning. Sen är våran tvättstuga snart klar! Känns underbart.

Tror inte jag kommer orka anstränga mig så hårt idag. Känns som min kropp är helt slut. Som om jag har sprungit ett maraton eller blivit överkörd av en buss.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0