2 veckor

Grattis min lilla älskling som blir hela 2 veckor ikväll!



Det är sjukt jobbigt när det är så här varmt. Har inte känts bättre av att Agnes inte sovit inatt så jag har varit guda trött hela dagen. Grinat och svettats är det jag har sysselsatt mig med idag. Skoj dag.
Igår kväll va vi hos Mickan&Erik och grilla sen cruisade vi ner en sväng på kajen med snygg volvon. Agnes sov igenom hela rundan... Men hon har iallafall varit på Wheels 2009.

Imorn börjar Peppe om att jobba. Känns konstigt att jag och Agnes helt plötsligt ska klara oss själva på dagarna. Men det ska nog gå bra det me.

Planer för veckan? Ja på tisdag vare tänkt att jag skulle till Kerstin men jag skiter i det med tanke på värmen och Agnes. Så hon kanske kommer hit på torsdag istället. Får se. På torsdag kommer nog Sofia&Christoffer och hälsar på också.

Nä, nu ska jag återgå till the familylife.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jag har inte fattat riktigt än att ni faktiskt har en liten agnes för alltid nu.. :P

2009-06-28 @ 22:18:42
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ååh gömmangömman - känns inte som om hon är 2 veckor redan!!

2009-06-28 @ 22:43:00
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Ida

helt sjukt att hon redan är 2 veckor!! när får man komma och låna min vackra lilla systerdotter då ;)

2009-06-28 @ 23:02:28
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/
Postat av: Merlinda

Så söt!! :)

2009-06-29 @ 13:51:08
Postat av: Anonym

naaw, hon är iallifall väldigt söt!

2009-06-30 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0