Sushi ikväll o bilder sen igår

Det är konstigt att man kan känna två saker samtidigt. Jag känner sån avsky och hat samtidigt som jag känner mig så himla ledsen och förtvivlad. Det jag vet är att du aldrig mer kommer vara någon stor del i varken mitt eller Agnes liv. Det känns så fruktansvärt hemskt att jag faktiskt inte förnst nu har insett att du aldrig kommer ändras. Men ändå, nånstans känner jag att jag saknar dej så det gör ont. För det finns faktiskt ingen som kan ersätta dig hur mycket jag än har försökt med det.


Igår va vi i Skellefteå på 30 års middag. Syster o Anton har ju faktiskt gått och blivit "gamla". Det va trevligt och dom invigde den nya gasolgrillen vilket resulterade i väldigt god mat.

Ikväll ska vi på sushi kväll hos Calle&Elina. Ska bli riktigt spännande med tanke på att jag aldrig har käkat det. Ska få dricka alkoholfritt vitt vin vilket var väldigt längesen jag drack. Resten av gänget ska dricka vin också som jag förstod det, och jag trodde att Peppe skulle lära sig dricka det ikväll men han vägrar i sten. Det finns ingen som är så rädd för att pröva nya saker som min karl. Jaja, kommer nog bli gott.

Bilder från igår.


Mor min


Gullunge


Middags tajm


Jag försöker få ner Peppe på backen...


Agnes är ett otroligt snällt barn


Bror min


Älsklingen


/SQ


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Gud vilka fina ögon er dotter har!

2009-07-20 @ 20:03:52
Postat av: Elina

Peppe drack ju visst vin igår så han kanske tog mod till sig ändå! :) Tack för en trevlig kväll, det var jättekul att ni kom! Puss puss

2009-07-21 @ 15:43:19
URL: http://candypie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo, det går rätt bra, man håller på att få in några rutiner nu för dagarna. Alvin har precis kommit ur en fas av jättemycket kläng & skrik & gnäll. Skönt att ha den vanliga glada ungen tillbaka =) Så mycket lättare att hinna med andra saker med en go & glad unge på armen.

Hur går det för er då?

2009-07-22 @ 11:41:51
URL: http://linusidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0