Lill sjuklingen min

Agnes har lite feber idag. Sin första. Det resluterar i att mamma får väldigt lite sömn och Agnes grinar och tycker att livet är pest. Hon känns dock lite mindre varm nu så jag hoppas det bara är något väldigt kortvarigt. Köpte supp alvedon till henne på apoteket, men det va ju bara till barn för 5-10kg. Så jag vet inte vad man skulle göra om hon fick över 40 graders feber... Men men.

Ikväll ska vi till Jenny på tjejkväll. Det blir bra även för Agnes att det är lugnt och skönt. Ska käka tacos och se en film.
Kanske måste hämta nå grabbar i Korängerssjön på deras grabbkväll men vi får se hur det blir med den saken...

Tänkte bjussa på nå bilder på min underbara tös också.

 





/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ååh hon är så himla fiiiien! :D

2009-07-17 @ 17:21:13
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Merlinda

Så söt! :))

2009-07-17 @ 19:14:18
Postat av: fia

hahahaha, den andra bilden var ju underbar! :P

2009-07-17 @ 22:13:24
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: frida

Åh så underbart söt hon är er lilla skatt :)

Jo jag ändrade till BF datumet igår därför blev de ändrat på baby tickern. Hoppas att hon tittar ut som vi räknade på först runt den 17 augusti vore underbart :)

Så roligt att läsa din blogg och se erat underverk. Hoppas febern ger med sig!



Kramar

2009-07-17 @ 22:34:17
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0