Ersättning

Igår va vi hos Jenny&Peter och grillade. Alltid lika trevligt!

Agnes är lite snorig och hostig än men det börjar avta en aning. Känns skönt.
Nu har jag köpt ersättning till Agnes. Så nu skiter jag i Bvc och alla andra som har åsikter kring det där ämnet. Jag ska amma och sen ge lite ersättning efter det. För jag är ganska säker på att hon inte blir mätt på min mjölk. Jag vill faktiskt ha en nöjd och mätt bebis nångång också. Men jag ska pröva iallafall, får vi se om det blir nån skillnad...

Bilen som vi hade tänkt kolla på imorn i Sundsvall skiter vi i. När jag ringde på den idag visade det sig att den hade en parkeringsskada på sidan. Det kändes inge skoj alls så vi får kika vidare... Hoppet känns ute när det gäller en ny bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0