Dollar Store o djurpark

Allså kan det här vara sant? Agnes somnade 22:30 och vaknade 07. Helt sinnes. Men det är skönt, det va längesen man sov så pass många timmar utan att behöva amma. Nu ligger hon och Peppe kvar i sängen och jag har varit och satt kisseungen på lådan. Jo då, han pissar när jag sätter ner honom där. Men han har även pissat utanför lådan igen, trots att jag har skurat där med ättiksprit. Det sket han fullständigt i...

Tack för råden om bärsele/sjal! Jag ska verkligen ta tag i det där och söka en. Känns som det måste vara det optimala.

Idag kommer gänget från Gullis hem från Sthlm, och Svartnäs borna far till Gotland tror jag bestämt. Jag har sagt till Peppe att vi ska fara till Lycksele nån dag på djurparken. Men han tycker vi ska vänta till Agnes är större, men hallå... Jag tycker sånt är skoj. Sen måste jag ju bara få fara på Dollar Store. Det känns typ roligare än att fara på Ikea. Jag har aldrig varit på Dollar Store så jag kanske blir besviken, men jag diggar sånna där ställen där det är sådär billigt.


Jag hoppas på att få träffa Fia idag, så jag hoppas min önskan slår in!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gnugga in golvet med citron, då kissar inte kisse där! :) inte våra i alla fall! ;) vi såg det på tv och testade! :)

2009-07-15 @ 17:31:13
Postat av: fia

söt du är!

2009-07-16 @ 10:14:12
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0