Bara sjuklingar

Ja då vare min tur. Idag så har lillan iallafall ingen feber. Men då fick jag det istället, lite lite feber men mega ont i halsen. Sen tycker jag ännu mer synd om mig själv när jag tänker på att jag har sovit 3 timmar inatt pga. att Agnes har skrikit resterande tid. Vissa dagar känns inte alls roliga, det här är en av dom.

Vi hade iallafall jätte trevligt igår hos Jenny. Käkade tacos och såg en film. Va hemma kring 12.

Ojojojoj... Nu måste jag ta mig ett lass halstabletter och dö för ett ögonblick.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Trist med förkylning. Hoppas det går över fort.

Vet inte när det kan bli en premiär. Känns inte aktuellt än på ett tag. Men så småningom blir det nog med dunder och brak :-)

Hon vägde förresten 3965g och var 52 lång. Hon såg ut som en bjässe mot för Agnes :-)

Krya på er!

2009-07-18 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0