Yes!

Idag har jag pratat med bossen och fick 3 veckor på Häggens avdelning sen nån annanstans. Men jag är iallafall månadsanställd. Allt fixar sig, jag sa ju det. Verkar som jag aldrig kommer bli helt arbetslös med mitt yrke, känns underbart. Jobbar imorn kväll så det blev ingen Sofia o Malin kväll eller klädkväll i Klintn. Jaja, jag överlever. Är ledig söndag så då ska jag nog städa ut julen. Är ganska less på den nu, fast det är mysigt med belysningen.
Imorn ska Jenny darlingen bjuda mig på lunch och jag ska hämta bilbarnstolen som vi ska köpa av dom.
Snart kommer Peppsi hem och idag blir det en snabb middag. Ska värma köttsoppa. Ska göra klimp, men dock bara till mig själv eftersom han inte äter det. Jag personligen tycker att köttsoppa utan klimp inte är nån mat men men... Han är inte som alla andra barn. ^^
Jag blir tokig. Jag vill ladda ner serien One Three Hill, men lyckas fasen inte. Måste nog gulla med Jenny&Peter eller Elina nån dag... Jag undrar hur många avsnitt det är. Och jag undrar om man kan se dom på nåt annat sätt än att behöva bränna ut allt. Man skulle ha haft nåt sorts USB minne man kan lägga det på och sen stoppa in i dvd:n. Undrar om det finns? Annars ska jag ta patent på den iden. Bara så ni vet.


Den här låten är btw fruktansvärt bra.

Tjoo!!

//SQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Youtubelänk!! hon har läst på!

2009-01-08 @ 17:45:02
Postat av: fia

mäh! jag vill oxå kunna lägga in ett klipp, hur gjorde du? :P

2009-01-08 @ 20:20:04
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0