Världsbekymmer

Ja idag sov jag ända till 10. Guda skönt vare så det så. Mitt uppvaknande var dock inte lika skönt. Vaknar av att jag har världens sammandragning. Drar av mig täcket och kollar på magen och den ser helt missbildad ut. Då trodde jag helt seriöst att jag skulle svimma. Grinandes ringer jag hem till Maria och berättar att jag har världens knöl på höger sida av magen och vänster sida är nästan platt och att det spänner som tusan. "Det är ingen fara, han ligger väl bara och sover just på den sidan" får jag som svar. Jaha ok.. Inget att brusa upp sig över då. Men det jag kom fram till var att jag va så hellskottas pissnödig så urinblåsan tog så stor plats att ungen inte kunde ligga där den brukar. För när jag gjort mina morron bestyr så ser den helt vanlig ut igen. Ja shit vilka problem jag har.
Nu har jag startat mig en sockerkaka som gör att det luktar hur gott som helst här inne. Sen ska jag ta och vika tvätt och städa sovrummet. Det är min plan idag.
Ringa grannen skulle svärfar göra så han kan komma och skotta, för ut med bilen tar jag mig inte med tanke på all snö. Sen har även min käre svärfar bytt sin skoter till en 4 hjuling. Bra byte säger jag. Så nu ska Sussi leka. En röd och fin.

Nä nu plingar kakan klaaaar!


Tjiiing!

//SQ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju bara din guldklimp i magen som säger att den lever ;) PUSS!

2009-01-21 @ 15:07:39
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: frida

tack de behövs :) Är helt slut efter idag, huvva...

Men så otäckt tur att de va ett enkelt löst problem, ett toa besök ;)



Kramar

2009-01-21 @ 18:05:35
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; haha I knoow, helt galet - han gör dem hela tiden :P

2009-01-21 @ 23:00:28
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: peter

Nu blev peter sugen på sockerkaka! måste nog dra igång ett bak idag....

2009-01-22 @ 07:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0