Sussi traktorägarn nr 1

Ja då har man jobbat klart för ikväll. Jobbade bara 15-21 idag så det va en bra dag. Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet nu, det är kul.
Längtar till imorn. Då blire tjej middag med brudarna och sen krogen. Sen på lördag ska jag och Peppe vara babysitter åt Liam sen blir vi bjudna på middag av hans underbara föräldrar. Sikken tur vi har allså.
Sen jobbar jag söndag dock men det ska väl gå bra det me.
Btw, idag har vi köpt oss en traktor.
Det ni, ni trodde aldrig att Sussi skulle bli traktor ägare! Det trodde inte jag heller men nästa vecka skulle Peppe lära mig köra och skotta så då äre bara att hålla sig borta från Bua...
Åh, nu saknar jag Pepsi. :( Men imorn är han nog hemma innan jag åker till stan så då hinner vi ses en stund.
Ja just ja, tack Fia&Malin för en kanon kort spelar dag. Det va roligt, det måste vi göra om snart. Men i Ursviken, med kotletter och klyftpotatis.

Tjoosan!

//SQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi måste fara till sofia d är bara en måste lät ju så jävla gott me maten ;)

2009-01-22 @ 22:28:44
Postat av: fia

kommsi kommsi bara!

2009-01-23 @ 10:00:36
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: peter o-traktorägare

nu blev ja lite avundsjuk känn ja...

2009-01-23 @ 10:38:01
Postat av: peter o-traktorägare

nu blev ja lite avundsjuk känn ja...

2009-01-23 @ 10:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0