Ultraljud

Idag har vi varit på ultraljud! Det va det coolaste och underbaraste jag nånsin har gjort. Den lilla ville inte riktigt vara med på kort, så han/hon satte händerna framför ansiktet och drog upp benen extra mycket efter en stund. Men fyra kort fick vi då med oss hem. Sen igår så kan man känna sparkarna på magen också. Det händer så mycket i magen nu så man hinner nästan inte med, men det börjar kännas mer och mer verkligt. Och nära helt plötsligt. 17 juni är det beräknat till. Om en vecka har jag gått halva tiden. 

Peppe fick lov att fara på en längre sväng idag så han kommer inte hem förnst imorn kväll. Och jag skulle ha jobbat kväll imorn men Yvonne ville byta så jag får jobba 7-14 imorn istället. Inte helt fel. 
Om det kunde sluta upp med att vara så kallt ute! Jag fryser ihjäl, och min bil med. Den tycker inte om när det är -20C och inte har motorvärmare i. Men startar gör den, alltid. 

Malin har varit här ikväll. Vi har beställt bikinis från Ellos bla. Jag ska lägga upp en bild på den jag köpte en annan dag. Väldigt nöjd blev jag. Sen köpte vi även varsin tubklänning. Hur skön som helst. Plats för magen också. 



                                         Åh va jag längtar efter dig lill skrutt.
 

Tjoo!

//SQ


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Då hoppas Sabinita på att du går över tiden typ två veckor så h*n kommer den 24 - på min födelsedag :D

2009-01-15 @ 21:39:26
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Mathilda P

ÄR DU MED BARN? tur att man hänger med! :P grattisgrattis!

2009-01-15 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0