Tummen mitt i handen

Nä jag blir galen. Lyckas varken med att minska strl på min text eller lägga in ett klipp från youtube. Störande att man ska ha tummen mitt i handen.
Idag målar jag. Klarar dock inte av att måla det som är längst ner på garderoberna för att då gör det ont i stor magen. Så det måste jag tyvärr överlämna åt min man.
Nu fick jag ett mess av Elina där det stod tips på en sida där man kan få hjälp med bloggen. Kanske jag kan klara det här själv, men jag är tveksam...

Hörs later.

//SQ

Kommentarer
Postat av: Sandra Risberg

www.designadinblogg.se

Han har ALLT.



Grattis till stormagen förresten. ;)

2009-01-07 @ 14:25:05
URL: http://influences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0