Späckad dag

Måste börja med att säga att ni är väldigt dåliga på att kommentera. Läser man, kommenterar man. Hur ska jag annars veta vilka som läser?
Jaja, idag känns som en späckad dag, fast jag är ledig. Dagen började med att jag o Peppe for på föräldra utbildningen. När vi kommer dit säger barnmorskan att det kommer bara bli vi idag. Skoj, nu åker vi hem tänkte jag. Men vi stannade och det va rätt givande ändå. Tandhygienist, distriktsköterska, sjukgymnast och barnmorska va me och informerade om lite olika saker. Tog 2 timmar iallafall.. Lite smyg less va man. Efter det så hade vi tid hos barnmorskan. Hon tog prover och sen fick vi lyssna på hjärtljuden. Det va underbart. Man skulle kunna ligga och lyssna hela dagen. Men sikken tur då att jag har en egen hemma. =) Allt lät iallafall bra. Nu var den ca. 25cm lång. Alla organ va klara så nu återstod bara själva hullet.
Nu så har jag städat nedervåningen och trappen. Dammsugat och torkar golv. Duktigt Sussi.
Peppe är i stan och hämtar traktorn. Så jag vet vad han gör ikväll. Leker.
Kl 19 ska jag till Sandra, hon ska fota magen. Blir skoj och se om man fastnar på bild eller..
Sen skulle jag ha hunnit till Sabina och Leon och hälsa på också. Hoppas på att tiden räcker till.

Tjoosan!

//SQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som du har haft en fullspäckad dag :)

Spännande och se bilder på magen, du får du allt lägga ut några här!



kram frida

2009-01-27 @ 17:39:09
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Vi är hemma på fredag också - om du hade tid då (:

Jag ska bara på skolan någon timme på dagen och läsa igenom lite grejer till nationella ;D

2009-01-27 @ 17:48:10
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bilderna blev jätte fina gumman!

2009-01-28 @ 08:29:16
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: fia

nja, men jag sa att det är ingen fara, vi fixar de där.. ville inte att han skulle he sönder mer grejer oxå så :P

2009-01-28 @ 10:48:47
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: peter

Det finns inget att kommentera i detta inlägg! :P

2009-01-28 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0