Sjuklingen min

Ja jag trodde aldrig att jag skulle somna om när Peppe hade stigit upp men se på tusan. Jag somnade om och sov till nio. Skönt. Min stackars älskling är sjuk, så det blir en kortdag för han idag. Hade han varit smart hade han inte tagit hem lastbilen igår då hade han kunnat vara hemma idag men icket. Hade 39 graders feber nästan när han for på jobbet imorse. Tyckte faktiskt liiiite synd om han då. Bara han inte smittar ner mig som nyss blivit frisk så är jag helt nöjd.
Jag har nyss duschat och måste ta tag i lite städning sen ska jag till Elisabeth och hämta nå byxor till Jenny, ner på Ica och köpa margarin och sen vidare till Jennypenny och äta lunch. Sen bär det iväg till jobbet. Gruvar mig lite med tanke på att jag inte varit på den där avdelningen direkt många gånger men det brukar lösa sig. Man gör sina misstag en gång sen är man en stjärna igen. Eller hur vare nu?
Jaja. Imorn 7-16 sen ledig resten av helgen. Sofia&Malin kvällen blir nästa vecka på måndag eller tisdag. Då ska vi spela spel, snacka skit och äta chirre. Me dirre kanske?
Nä, så länge jag sitter här blire inga barn gjorda!

Tjoo!

//SQ

Kommentarer
Postat av: fia

chirre me dirre lät som en bra idé ;D

2009-01-11 @ 12:22:41
URL: http://fiaandersson.blogg.se/
Postat av: fia

jag kan visst inte ens mitt egen bloggnamn...

2009-01-11 @ 12:23:56
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0