Måndag, å inge jobb.

Ja, jag börjar känna paniken. Det är den 5:de och jag har inte fått veta om jag får något vik eller jobb för huvudtaget än. Har iof varit många röda dagar och cheferna har väl inte jobbat speciellt mycket men ändå... Så idag ska jag fara förbi några boenden och höra om det finns något. Gå hemma hela dagarna gör mig galen. Jag behöver få träffa folk, få tjäna nå pengar, få slippa vara hemma ibland. När man bara är hemma själv så funderar man så mycket, funderar på sånt som man gör bäst i att inte tänka på. Så för mitt eget bästa och inte få ett bakslag så behöver jag få komma ut.
Vad ska jag göra resten av dagen? Jo, jag ska måla klart garderoben. Det blir väldigt fint, dom tapetserade klart igår så nu börjar det närma sig! Bilder kommer när det är klart. Sen ikväll ska vi på partaj på folkan i Robban. Blir trevligt.
Jul o nyår finns det inte så mkt att berätta om. Jul jobbade men hann fira lite jul ändå. Den jag ville skulle komma kom inte, hörde inte av sig och sa "god jul" eller erbjöd sig komma nån annan dag heller för den delen. Men det skiter jag i. Jag skiter i dig så länge du verkar skita i allt som inte rör dig. Jävla pisskärring.
Nyår blev trevligt, bortsett från potatisgratängens motstånd. Va hos Peter&Jenny sen drog vi vidare till Klintn. Där vare fullt ös, ganska mkt smått folk men det va trevligt och träffa en massa folk som man inte träffat på länge.
Ja tiden går, magen växer och jag är i v.17 nu. Helt otroligt. 26 januari gör vi UL. Längtar som ett psyk till dess. Bara få se den lilla ängeln, den lilla som mamma älskar så oerhört mycket redan nu.
Nä nu ska jag äta gröt sen duscha och ner på Robban för o möta Malin.

Tjoo!

//SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina-16 och mamma

SV; haha vaaaa?!

2009-01-05 @ 20:54:42
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: fia

jag vill oxå se din bäbis, nu!

2009-01-07 @ 11:34:05
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0