Väldans liv

Åh va less jag blir på all j*vla snö! Kan det aldrig bli vår?!
Igår va jag och Malin i stan. Pratade me Kerstin en stund där det bestämdes att jag ska bli flyttad till speciallist mödravården istället för Mvc i Robban. Kanske blir bra... Får se. Sen bestämdes det en massa annat också som jag inte orkar gå in på nu. Sen gick vi på stan, jag shoppade för mina presentkort som jag fick till jul. Hittade bla. en kofta på H&M och en snygg skjort/tunika på Nicole.
Jag längtar till dess att det inte är så mycket plats i magen för bebisen. För som det är nu så lever den jävel i magen på mig så gott som konstant. Dag som natt. Det är mysigt ja, men när jag bara kan sova 2 timmar i taget på natten för sen vakna så är det inte lika mysigt längre. Igår sov jag från 13-18 på soffan. Helt död va jag.
Idag är jag ledig men ska ner till astma ssk och sen handla. Verkar som Peppe får komma hem i bra tid idag så då får han skotta gården.



Blir det en tös så ska jag köpa den här rosa lilla saken. Hur söt som helst! Sen ska jag köpa mej det här linnet nån dag.




Nä hörs sen!

//SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

vrf skaru bli flyttad från MVC? ;O

2009-02-05 @ 13:00:43
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sandra

De kommer från kommunens avlopp. Allas avloppsvatten i byn kommer upp i våran källare. (slaskvatten, ej bajs;) pga att deras backventil ej fungerar. Så nu får de banne mig laga det!



Allt bra med dig? Puss gumman

2009-02-05 @ 13:47:01
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: minja

Den där baby-dressen är från h&m va? Har för mig att jag suttit och tittat på den - hur söt som helst! Men min magkänsla säger fortfarande att du får en pojk;> Saknarej, kramshej!

2009-02-05 @ 16:32:19
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0