Sol!

Åh va skönt me sol! Jag älskar solen. Jag älskar värmen. Fast idag är det då ingen värme ute heller men...
Idag jobbar jag kväll, börjar inte förnst halv 4 så jag har tid och vara hemma och stöka. Imorn ska jag till stan på möte och efter det blir det att umgås me Anna. Käka lunch och prata. Sen kl 18 så ska jag och Peppe förmodligen på någon egen företagar utbildning... Den räcker till 21 så ja, man lär vara rätt slut imorn. Jag gruvar mig redan för kursen, det där med siffror och ekonomi är inte riktigt min grej. Igår va jag på utbildning om mediciner och delegation. Det va bara sista timmen som man lärde sig något på resten va värdelöst.
Idag ska jag baka muffins! Är grymt sugen. Jag försöker verkligen att äta nyttigt och inte äta så mycket skit på veckorna, men när jag blir så här sugen på något då brukar jag unna mig. För det är ju faktiskt så att man ska leva med sin kropp även efter graviditeten.
Nä nu måste jag ge djuren nå foder...

Tjoo!

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0