Powerskor

Jag har nu kommit hem från stan. Jag och Malin (BuaMalin) har varit och käkat och fikat sen handlat på IcaMaxi. Det är kul att handla, om man har pengar och slipper packa upp allt sen när man kommer hem. För det tycker jag inte är roligt för fem öre. Inne på strömpilen hittade jag hur mkt som helst jag vill ha. Hittade allt från underkläder till en parfym för 1025:-. Men pengarna räckte bara till de lite mer tråkiga, som pölsa och sköljmedel...
Det stod även en tjej från Telia inne på Strömpilen som haffade mig. Ja det slutade med att jag lovade att använda Telia 24 månader framåt och fick då ett minneskort och mobil laddare till mobilen. Sen fick jag välja 2 nummer som jag ringer gratis till i 3 månader. Jag tog Mozart och Jenny. Men det dumma va ju att Jenny hade också gjort så, fast tagit mig då... Så det va ju rätt ovärt. Men men... Ja ä inte bitter! 
Jag har inga skor längre! Jag måste gå omkring i mina powerskor, för sulan har lossnat på mina vinterskor. Limma funkade inte. Så nu är jag typ skolös. När löningen kommer blir det ett par nya. Det är ett måste. 

Puss&Hej

/SQ och Flisan
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vandrar omkring i mina powers med!!



Haha

2009-02-23 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0