Nordic Rock

Åh va jag gruvar mig för att fara till stan imorn. Kändes som jag mycket hellre bara va på hemma plan. Men det ska pratas me Kerstin och sen ner på stan för och handla en födelsedagspresent till svärmor. Så jag kan inte bara skita i och fara heller...
Idag ska jag bara vara hemma och greja på. Ska ner en sväng på Robban och handla. Va väldigt sugen på att fara och simma ikväll men jag vill inte fara själv. Malin jobbar så det blir nog kanske inget badande den här veckan.
Igår gjorde Peppe karre, med MKT vitlök. Blev riktigt gott. När man ser på dom så kan man inte tro att dom är i min mage nu. Tokigt.


Sista helgen i maj vill jag fara på Nordic Rock i stan. Men jag undrar om man pallar det då? Då är det bara 2 veckor kvar till BF. En sak gjorde då Peppe klart för mig igår och det va att jag inte kommer kunna stå längst fram som jag alltid brukar göra. Det fattade jag också... H.E.A.T, Whitesnake och Björn Rosenström ska spela så det hade varit väldans kul och fara. Men vi får väl se. Rätt vare är så är ungen redan ute då.

Nä nu ska jag ta och äta något innan jag dör på plats.

Tjoohej!

/SQ


Kommentarer
Postat av: FIA

EN VECKODAG FUNKAR UTMÄRKT FÖR MIG, JUST TELL ME WHEN //WWW.FIAANDERSSONS.BLOGG.SE

2009-02-18 @ 14:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0