Madrass

Jag är rå sugen på att fara till backen i helgen och åka. Men jag vet inte om mina foglossningar pallar med det, kanske blir så att man blir sängliggande en vecka efteråt. Det är det kanske inte värt. Sen vet jag inte hur känslig bebben är om man gör mina Sussi vurpor.. Måste forska i det där. Sen måste jag köpa mej en madrass. En sån där man har och åker med ute i snön ni vet. Skrana kallar några nördar det men det heter det inte. Jag ska nämligen åka bakom 940:n. Är säkert hur kul som helst. Eller bakom 4hjulingen.
Det är mulet idag och jag trodde att det skulle bli lite varmare men icket. Vi har -15 ändå... Men jag jobbar kväll idag, ska på arbetsplatsträff kl 14 så jag börjar lite tidigare idag. Sen är det bara imorn kvar sen är det helg! Då är vi bortbjudna på middag hos Mickan o Erik. Blir trevligt!
Jag skulle ha tagit mig till Norsjö nån helg också och hälsa på min kontaktfamilj där. Nu var det ett bra tag sen vi sågs. Får bli en annan helg iallafall.
Igår fick jag en sån där känsla av att jag är den mest ensama människan på jorden. Sen låg jag där och tyckte synd om mig själv en stund tills Flisan kom och kurra och ville ha uppmärksamhet. Ja hon behöver mig faktiskt. Frågan är om hon lika gärna skulle kunna nöja sig med en grek som inte talar ett ord svenska... Aaa skit samma, hon likes me. Sen tror jag faktiskt Pepps likes me också. =) Bebben gillar mig nog inte än. Vi känner ju inte varann. Ja det där kan jag sitta och fundera på i all evighet tror jag. Hmm..
Nä nu ska jag äta mej nå tidig lunch.
Den här låten är sååå bra!

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: malin

I like you

2009-02-12 @ 11:07:49
Postat av: Jenny

Du vet ju att jag tycker om dig gumman :) Och jag vet att bäbisen också gör det! Puss

2009-02-12 @ 20:20:30
Postat av: fia

ja, dom har jag nog fått.. eller vad stod det som avsändare, eller vad det nu heter? stog det puss! eller bara massa siffror? :) puss

2009-02-13 @ 21:40:18
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: minja

Haha men lillsnusen, det het ju skrana! Det är ju ba stockholmare och andra söderlänningar som säg madrass;b sötsak!



Jag diggar den där låten, den är riktigt bra att städa till faktiskt. Fast man ska helst bara ensammen då, då kan man skruva på högsta volym och skråla med;> Kramshej!

2009-02-15 @ 13:46:01
URL: http://minjatk.blogg.se/
Postat av: minja

Btw, på tal om helstekta vattenbufflar, har du hört Shinedown - simple man. Texten är helt underbar.

2009-02-15 @ 14:08:06
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0