Ledig utan lön?

Varit hos astma ssk, hon sa att jag inte ska ta medicinen om det verkligen verkligen inte behövdes. För barnets skull då. Men det visste jag ju redan så... Sen har jag fått veta vad det ska vara för olika teman på föräldrautbildningen kommande fredagar. Verkar vara bara imorn som jag inte tyckte va så jätte intressant för resten av träffarna går jag med glädje på. Om det inte vore för det här me jobbet... Jag har ingen aning om hur jag ska göra. Ledigt utan lön? Föräldrapenning? Ja jag vet faktiskt inte. Får se helt enkelt.
Nu måste jag ut i ovädret och sätta in motorvärmarn till traktorn så Peppe kan skotta ikväll.

//SQ


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; jahaja, det var ju jävligt konstigt ;O Man tycker ju att man borde få välja det själv :P

2009-02-05 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0