Jävla filosofi

Det är så mycket som jag inte förstår. Jag tror ibland att det bara är jag som inte förstår, att det bara är jag som är helt hjärndöd. Ja det kändes så igår kväll, och så känns det fortfarande. Blir man smartare med alkohol i kroppen? Det är forskat alldeles för lite på den punkten. Missförstånd brukar ju vara vanligt i fyllan, men när man är nykter så ska man ju hänga me och missa dom där missförstånden. Kort sagt så blev det missförstånd, som jag egentligen borde ha sett... Eller? Fuck.
Disskuterade det här med otrohet igår. Det är nog ett ämne som man kan prata om och ha åsikter om hur länge som helst. Det tar aldrig slut. Det ska inte hända, men ändå är vissa människor (så ser jag det) så svaga att det händer ändå. Vi tog ett exempel igår om ens tjejkompis kille är otrogen. Hur gör man då som kompis? Säger man det rakt ut till henne? Går man till han och ger han en bitchslap eller håller man bara tyst om det? Alla säger att dom vill veta om ens respektive är otrogen, men den personen själv kanske aldrig skulle säga det till sin vän om det skulle vara tvärtom.
Nä, det är forskat för lite på den punkten också. Jag tror jag ska bli... Filosof? Heter det det?
Nä... Peppe sover, jag ska iväg till Skelet och Kisse jagar snö från lagårdstaket. Aktivitet på hög nivå.

Fuck off.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

du är smart och jag håller med dig om att man måste vara väldigt svag om man är otrogen, antingen de eller så är man inte de minsta kär i sin partner och bara dum i huvet. :)

2009-02-01 @ 13:19:58
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0