Impulsköp? Nää...?

Jag har just kommit in från det vackra vädret. Det här är fördelen med att arbeta eftermiddag. Jag hinner vara ute när det för en gångs skull är bra väder. Gick en sväng, satt i snöhögen och sola och kastade snöbollar på Flisan. Mys.
Nu har jag prövkört traktorn också. Även fått klart för mig att det är en Volvo, en Valmet, men en Volvo i själva verket. Det gillas. Jag tycker att jag va duktig på att "köra" (backa, framåt, backa, framåt....) men min karl va av en helt annan åsikt. Han tyckte jag körde så stötigt och oförsiktigt. Bullshit. Jag va kanon duktig. Fick dock inte gräva nåt hål i marken men kanske nästa gång.
Igår fick jag en komplimang av Peppe. "Idag har du varit glad typ hela dagen". Haha, ja mitt humör går väldigt mycket upp och ner. Men mesta dels tycker jag att jag är på bra humör. Och det viktigaste, det går absolut aldrig ut över andra förutom Peppe då. Det tycker jag är viktigt, för gör det det så ska man hålla sig hemma med sig själv.
Ja men jag är brydd. Andra blir orolig när bebben inte sparkar nånting, jag blir orolig för att den gör det konstant. Får den inte sova? Lever mina tarmar om så mycket att den stör h*n? Har den damp? Kolik redan i magen? Ja jag vette tusan.
Vi har köpt ett Nintendo Wii. Ja, jag och Peppe satt och undrade ifall det var ett av våra typiska impulsköp, men vi tror inte det. Tror det kommer användas... Hoppas jag. Ja annars får vi väl sälja det. Verkar iallafall gå att sälja på Tradera än.
Igår så va jag hos sjukgymnasten och fick beställa ett stödbälte för mina foglossningar. Kan inte bli värre än va det är iallafall.
Nä, nu ska jag ta bort disken från köket sen tona håret!

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har också ett wii! Det är ruskigt kul. Hoppas allt är bra!

Puss

2009-02-10 @ 13:39:23
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: minja

2009-02-11 @ 18:32:06
Postat av: Anonym

Åh.. wii är ju skitkul!

Om det inte används, så i värsta fall kan jag flytta in hos er, och då jävlar kommer ni få en dyr elräkning, för jag kan spela dygnet runt!;D Ta hand om dig, kramshej!

2009-02-11 @ 18:33:30
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0