Fullmåne

Idag verkar det bli lika fint som igår. Det är dock några grader kallare.. Vi har -20. Det är inte kul, och då vill jag inte gå ut. Då får det vara 2 solar ute men jag går inte ut.

Har sovit dåligt inatt, tydligen Malin också. Men jag kan berätta varför det är så. Ja jag vet att Malin inte tror på det här men... Det va faktiskt fullmåne inatt! Det är inte bara gamlen som tror på det, det gör jag me. =)

Helt seriöst så tror jag att jag har fått men av i höstas när Felix blev överkörd. Jag har haft sjukt många mardrömmar där Flisan dör, eller på vägen hem från jobbet börjar jag undra om hon är död när jag kommer hem eller inte. Helt sinnessjukt. För en kattj*vel. Hmpf.

Nu vill jag att vårat Nintendo Wii ska komma. Jag vill spela! Det tror jag Peppe vill också, för han lät rätt eggad igår...

Ja vad ska jag fylla denna dag med då? Jag är ledig. Får väl se vad som kommer upp.

Tjoosan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du kommer hit å leker me Liam så far ja ut å börna skoter ;)

2009-02-11 @ 10:18:19
Postat av: FIA

I SKELLEFTEÅ ÄR DET MINUS 25 SÅDESÅ. SITTER PÅ JOBBET, DÄRFÖR JAG HAR CAPS...

2009-02-11 @ 14:38:15
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: minja

Jag tror också på det där med fullmånen. Jag har ockås svår att sova när det är fullmåne;/ Alla vet ju att månen styr tidvatten och sånt, och alla vet att våra kroppar består av en hel del vatten, så varför skulle det vara så omöjligt att våra kroppar också bli påverkade av månen? Som sagt, det måste ligga något i det.. Kramshej!

2009-02-11 @ 18:37:27
URL: http://minjatk.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja sånt skit tror jag inte på :)

2009-02-11 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0