FETTISDAG

Haha kom just på att det är jävligt fult med ordet FETTISDAG. Varför har man inget mellanrum mellan FET och TISDAG för? Annars ser det ju ut som FETTIS DAG.

Ja dagen började med att Peppe skull till tandläkarn, satt och väntade på att han skulle bli klar nångång men klockan började närma sig 11 och jag gick över till barnmorskan där vi hade tid idag också. Hon mätte magen, och jag låg väldigt bra på kurvan. Sen fick jag höra bebbens hjärtljud. Dom låg på samma som sist, 150slag/min. Tog Hb som också såg bra ut. När vi typ är klar kommer Peppe inrusandes. Ja, sen bar det av och hämta Larsa på jobbet och till Klirran för och köpa nå pellets. Sen hem så att karlarna kunde tapetsera köket. Peppe kom fram till varför min bil låter jävel också. Det är en skiva som är lös i mitt hjul. Så jag ska överlämna det till Rickard ikväll. Sen har även en plast grej bakom bilen pajjat. Men den vette katten om den är nödvändig... Får höra me Rickipicki ikväll.

Ikväll ska vi till Martin, han som arrenderar våran mark. Vi vill ha tillbaka den typ så vi ska disskutera det med honom hur vi ska göra. Åsså skulle vi bli bjudna på semla, inte helt fel.
På lördag blire krogen! Då ska jag svänga mina lurviga! Va ett jävla bra tag sen jag kunde dansa, har haft så mycket foglossningar. Men nu är jag i en bättre period så det gäller att passa på. Hoppas på att vi blir många som far. Ju fler, dessto roligare.



GUD va less jag är på all snö!!!!


/SQ


Kommentarer
Postat av: Sabina

SV; haha härligt tjejen, bra koll ;)



nej, eller hur, jävligt äckligt med en 8års unge som hoppar upp i knäet på en och ska ha patte, ush!

2009-02-24 @ 22:41:03
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0