Barnens hus

Hoho! Då var man hemma igen. Varit i stan och träffat Kerstin. Shoppat present till svärmor (örhängen, tunika) och hämtat Jenny på skolan. Blev en bra dag. Längtar så mycket till sommarn när man går på stan. Att kunna köpa en mjukglass och sitta på apberget och kolla på allt folk. Myyyys. Men den kommer väl....
Va in en sväng på barnens hus också. Det är så mycket man vill ha. Kollade om en bebis mössa men alla mössorna dom hade va me örvärmare eller va det kallas. Det vill jag inte ha, det är ju för guds skull sommar när h*n kommer ut.
Va på plantagen och köpte nå blommor. Jag tycker att det är jätte kul och jätte fint med levande blommor, men jag kan inte ta hand om dom. Dom lever bara ett tag sen dör dom. Eller rättare sagt, jag tar död på dom på nåt konstigt sätt...
Idag blev det blodpudding till middag. Guuuuud så gott. Och nyttigt om int annat. Peppe fick äta bajs lasagne sen igår. Lyxigare än då blev det inte.

Jag hittade en bild idag på mig själv i sim glasögon. Det här är ett hett tips när man har sminkat sig och ska hacka lök. Smäll på ett par sånna här brillor och sminket är räddat!



Nu ska vi till svärpära på födelsedagsfika!

Puss&hej

/SQ

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tjohej

Vilket tips :)

Måste prova, men risken är väl att man ser mer skrattretande ut än vanligt :)



Tjohej

2009-02-19 @ 18:57:28
URL: http://optimistkonsulten.blogspot.com
Postat av: malin

haha du är så söt på den bilden :)

2009-02-19 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0