Why, why?!!!

Varför, varför, varför...?! Varför är mitt barn så fruktansvärt svår att söva på kvällen?! 
Hon somnar jätte lätt. Men vaknar till och från tusen gånger innan hon somnar för natten. 
Hon äter gröt vid 18:00, sen ersättning vid 19:30 för att sen somna gott för natten.
Det har funkat väldigt bra, men sista två kvällarna har hon varit såååååå trött och inte kunnat äta ersättningen utan somnat utan. Sen går det inte ge henne mer under kvällen fast hon vaknar och skriker och inte vet va hon vill ungefär. 
Så det är roliga kvällar. 

Imorn har jag ingen aning om hur jag ska göra. Stan, eller inte? 


Nu ska jag då gå och lägga mig och hoppas på det bästa.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0