Videofy.me

Har varit lite halv mycket senaste dagarna, därav bloggen blir lidande. Det är skola, knölig bebis kvällstid, husprojekt och en hel massa annat. Men nu sover Agnes och jag hoppas att hon gör det för natten nu, fast hon skippade kvällsmaten. 

Lördag va jätte trevlig. Vi åt julbord på Droskan och sen blev det Harrys. Inte så mycket ös men trevligt folk. Hotell frukosten va lite av en besvikelse men nu vet vi ju att vi inte ska bo på Aveny nå mer iallafall.
Imorn ska vi på Bvc och mäta/väga och sen fråga några grejer om Agnes kvälls vanor nu.
Har skaffat Videofy.me nu så måste pröva lägga ut nån liten movie på Agnes. Kommentera om den funkar och så.
Nu ska jag ta och mata mina fiskar på fejjsan...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag behöver pussa på Agnes nu!! Filmen hackade några gånger men annars funkade det.

2009-12-08 @ 22:08:48
Postat av: Sabina

Agnesgumman, hon är så himla fiiiien, jag blir typ arg xD HAHA!

Pussa upp hon från mig och Leon :)

2009-12-09 @ 09:13:41
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0