Varuhuset och Bua is the shit!

Jag vill ha kommentarer. Jag gillar kommentarer. Goda som dåliga. Me like.
Vi har nu varit på Varuhuset i Lövånger och shoppat loss på lite nödvändigheter. Alla som säger att det bara är skit där har aldrig varit där. Punkt slut. Hittade en skit fin duk (som jag efter många om och men la tillbaka...) och en massa små saker som är bra att ha. Jaa, bra att ha grejer. Hittade även en del julklappar men det va kanske inte lika mycket status i det...
Nu har vi varit ute på en promenad så nu sover hon ute i SNÖN. Jaa just det, det snöar faktiskt i Bua.
Bua is the shit.
Här är en liten kortfilm på när jag erbjuder Agnes en väldigt god banan. Men det tyckte inte hon. Ville som mest bara kräkas åt den.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Carina Oscarsson

Prova ge henne små bananbitar istället. Robin gjorde precis likadant men när vi gav han bitar så älskade han det, klarade nog inte konsistensen ;)

2009-12-11 @ 14:31:38
Postat av: emma~

Varuhuset i Lövånger är toppen, jag har hittat en massa fint där :)

2009-12-11 @ 14:49:44
Postat av: Sofia

Tack för en supertrevlig shoppingtur :)

2009-12-12 @ 10:17:55
Postat av: fia

vaddå, varför kan du lägga upp filmer som är mer än en minut? de kan inte jag..

2009-12-12 @ 15:53:44
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0