Varför?!

Ja då satt man här med en Agnes som vägrar sova. Fattar inte varför. Hon borde vara trött men icket. Prövat allt nu. Så efter 3 timmars försök att få henne att somna ger jag nu upp. Nu får hon somna när hon vill. Jag sitter med henne i knät och hoppas att hon ska tycka att blogga är skit trist och bara somnar. Jag vill sova om int annat. Dyngsur i svett är hon också. Men ett bad nu kändes väldigt jobbigt...
Tänkte slänga in några bilder på kommunens mest krångliga bebis ikväll. Även en bild på mina nya gardiner i köket.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Frida & Noah

Tycker nog att hon ser väldigt söt och okomplierad ut din lillplutta! :-P Hoppas dock att du får sova bättre snart!

2009-12-03 @ 09:06:59
URL: http://mammasnoah.blogg.se/
Postat av: fia

va stor hon ser ut att ha blitt sen sist jag såg henne! snart får jag träffa er!

2009-12-03 @ 14:10:08
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0