Skärpning

Nu glömde jag ta kort. Värdelöst att ha en kamera om man aldrig tar kort. Måste skärpa mig. 
Merlinda&Lowa har just farit. Fikat och surrat i massor. Man skulle ha fått till fler fika och mys träffar nu när man är mammaledig. Men dagarna går så himla fort... Helt plötsligt så är Agnes ett halvår om 2 veckor. Hur gick det till? Vars försvann tiden? Konstigt att jag går runt med en ständig stress i magen när tiden går så sjukt fort.
Vad jag ska laga för middag är ju en stor fråga idag. Har varmkorv, laxfilé och kött ute i frysen i lagårn som jag inte orkar gå och hämta för att snabbtina. Varför skulle jag ställa bilen så knäppt till igår att jag inte får motorvärmare? Idiotiskt.
Nä ska gå och gräva lite i kylen och skafferiet för att se vad dom har att erbjuda mig idag...
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

HAHAHAHAHHHAA! sjunde himlen? du skojar hoppas jag :) ja, kortspel låter som en bra idé! om lillan är på humör dvs :)

2009-12-03 @ 16:36:33
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: fia

nja.. det är faktiskt inte okej sussi ;D

2009-12-03 @ 21:40:08
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0