Ont ont ont

Idag har jag sjukt ont i kroppen. Tog mig knappt upp ur sängen imorse. Men nu har jag tagit en alvedon så snart kanske det känns lite bättre. Agnes sover på soffan. Peppe är ute i kylan och skottar bort skit åt kalvarna. Jag känner mej lat och orkar inte göra nånting. Ska till stan idag. Jag ville verkligen inte det, hatar allt folk på rean. Men nu ville Peppe köpa sig en ny mobil så jag följer med som smakråd. Men in i självaste centrum blir det inte!
Nä... Ska ta mig i kragen och få nåt gjort nu.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gums...

vi låter mammas hund somna in idag, de känns förbaskat tungt men de måste göras. Dom sitter så hårt i hjärtat.



KRamar

2009-12-29 @ 14:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0