Morotskaka

Jaa ganska skönt igår kväll när hon väl somnade. Typ vid kvart i tolv. Det är INTE ok. Men hon sket typ halv tolv så det va väl magknip som gjorde det... Jag förknippar det med plommonpurén hon fick till gröten igår kväll. Så nu blir det inge plommon mer på kvällstid.

Det är -9 grader ute och jag har ställt bilen helt galet så motorvärmaren inte når... Så jag kommer förmodligen inte kunna fara nånstans idag. Inte för att det är jätte nödvändigt heller men...
Merlinda och Lowa kommer och hälsar på idag. Mys. Ska bjuda på min totalt misslyckade morotskaka. Den blev sjukt god men väldigt platt... Bättre lycka nästa gång, för då blir det 1 1/2 sats.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Kakmonsterpeter

Dreggel.....

2009-12-03 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0