Gårdagen i bilder

Den här natten har varit den drygaste på väldigt länge. Agnes har så gott som varit vaken mer eller mindre hela natten. Hon är så himla tät i näsan så hon kan inte sova. Försökte få Peppe att ta henne inatt men han la bara en kudde över huvudet. Så idag känner jag mej som levande död ungefär.
Igår så shoppade jag äntligen klart alla klappar. Känns underbart. Köpte även en klänning åt Agnes som hon ska ha på julafton.
Sen for vi till Leila och blev bjudna på middag. Fick även träffa Merouane som är här och besöker sin darling Leila över jul/nyår.
Om man inte vill grina när man hackar lök, sätt en sked i munnen och tryck upp mot gommen... Enligt en viss teori som inte riktigt är vetenskapligt forskat på än...
Jaa det där va min gårdag. 

Nu ska jag sätta i motorvärmaren för att sen kunna fara på apoteket och shoppa lös till Agnes.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0