Det "perfekta" barnet

Ikväll blir det glögg, pepparkakor och Idol hos Rickard&Malin. Mys. Agnes är ser väldigt trött ut så hon lär ju somna för att sen vakna lagom till när vi ska lägga oss... 
Lillskruttan har varit så otroligt mys sjuk med sin mamma idag. Riktigt borrat in ansiktet under halsen på mig. Min älskade go unge.
Sett debatten om perfekta barn typ. Jag fattar inte varför man ska göra abort om barnet visar sig ha tex. Downs syndrom. Det är för mig helt obegripligt. Klart man kommer älska det lika mycket för det. Man ska inte ha friheten att välja vilket barn man ska få, barnen får inte välja sina föräldrar heller. Man ska vara tacksam för att man ens kan få barn!! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0