Städ il

Nu har Peppe börjat sin färd mot Finland. Agnes blev så trött så hon somnade direkt jag gav henne tutten. Så nu sitter jag här själv. Malin ska komma en sväng ikväll och prata lite skit, blir trevligt o slippa vara "själv" hela kvällen.
Idag har jag haft nåt städ il. Jag har tvättat, vikt kläder, dammsugat hela huset och rivit lite tapeter. Känner mig som nöjd nu.
Imorn är det skola. Efter bara en lektion känner jag att jag håller på att ge upp. Jag måste verkligen ha världens sämsta tålamod. Men nu har jag bestämt att jag ska gå skola så då ska jag minnsan göra det också. Skulle kännas rätt värdelöst och ge upp den här gången också.
Efter lunch imorn är det föräldraträff igen. Ser fram emot det faktiskt. Tycker det är kul att träffa andra bebisar och mammor/pappor. Hoppas på att Agnes kommer tycka om baby massagen som ska vara först, men vi får väl se.
Igår kväll va vi hos Rickard&Malin på surströmmings partaj. Efter 2 surfiskar va jag nöjd. Men Peppe satt nog i sig betydligt fler... Han gillar verkligen dom där firrarna!
Tycker btw att det har varit lite trist att logga in på bloggen på senaste för det har varit lite öde om kommentarer...








HAHA kan man få större ögon?!


Idag vare trötta familjen...

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0