PANIK!

ÅH PANIK...!!! Jag som har varit så peppad på att få fara iväg på klassåterträffen ikväll. Nu känns det bara som om jag skulle kunna sitta och hålla i Agnes konstant istället. Alla tankar som "Tänk om hon bara kommer grina när jag är borta?" "Tänk om hon kommer sakna mig föööör mycket?" Alla TÄNK OM tankar känns helt galna men... Ringer jag hem ikväll och jag hör henne grina då kommer jag måsta fara hem på studs. Kanske jag inte ska ringa hem alls.. Ahhh vi får se!!!
Nä idag känner jag mig absolut inte som världens bästa mamma.

Igår kväll va vi först o grillade hos Rickard&Malin. Sen for vi ner till havet där dom hade lite av en Buafest. Det va riktigt trevligt! Elinas cheesecake är inte dum allså...! ELINA JAG HAR TAPPAT BORT RECEPTET!

Nä... Nu ska jag ner på Robban och handla inför ikväll...

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

2009-08-15 @ 16:42:19
URL: http://fo
Postat av: Elina

Du glömde receptet hemma hos mig, bara att komma förbi och hämta det nån dag! :) Förresten, jag är beviljad hp på halvtid nu, så nu kommer jag nog vara ledig på eftermiddagarna framöver! Gud vad skönt!!! :D Puss

2009-08-17 @ 16:26:43
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0