Klappat&Klart

Ja nu har jag bestämt mig. Jag ska fara på klassåterträffen den 15:de. Å ja, jag ska dricka. Har så pass mycket infrusen mjölk så Peppe kan ge lillan ett dygn eller så. Hoppas jag inte bangar i sista sekund men jag försöker intala mig själv att Agnes kommer ha det bra hemma me pappsen och inte sakna mig allt för mycket. Nu gäller det bara att Malin får semester från jobbet den helgen också.
SÅ, Nybyfolk, kom till Folkan i Flarken den 15:de. Efter klockan 21 så kunde visst vilka som helst komma.

Idag är jag så hes och ont i halsen så jag knappt kan få fram ett ord. I em. ska vi till Gulltjärn och sen bara hem och kurera sig.

Gårkvällen blev bra. Vi va här ett gäng och grillade. Måste göras om!

Nä, nu ska jag ta och sminka mig och göra mig klar.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jasså.. kanske man kommer dit då :)

2009-08-02 @ 16:47:00
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: emma~

Klassåterträff? Den informationen har inte nått mig...Men det är kanske inte för alla? Vet du vem som håller i det?



Krya på dig och kram.

2009-08-02 @ 21:02:27
URL: http://emma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0