Inte förnst nu...! =)

Inte förnst nu har min kära systeryster kommit på att jag har en blogg. Aaa, men bättre sent än aldrig.

Idag har jag kört 4hjuling! Premiärkörning för mig. Riktigt skoj! Så ja, jag kommer nog tillbringa fler dagar på den.
Sen for vi och fiskade med Malin. Både Malin o Peppe fick upp fisk, men inte jag. Men nä, jag är inte bitter.

Nu ska jag och Agnes duscha. Sen ska hon äta o sova. Jag också för den delen. För imorn ska vi på 6-12veckors läkarkontroll. Ska bli sååå spännande o se hur lång hon har blivit. Sist va hon 49cm. Så jag tror hon är.. 53 nu! Men det återstår att se.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hördu Moster Missfoster! Om du hade sagt nåt så hade jag också vetat.... :)

2009-08-04 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0