Fönstershopping

Usch. Jag är såå trött. Känns som 7 svåra år ungefär.
Idag ska vi till Ume till Kerstin, sen kanske en sväng på H&M. Inte för att jag har råd att köpa något men fönstershoppa kan man ju alltid göra... Malin ska me så jag får lite sällskap.
Hoppas på att vara hemma i tid... Skulle vara skönt om det inte hann bli eftermiddag innan man har kommit sig tillbaka till Buat. Tanken va först att jag skulle till Skelet ikväll men skiter i den idén. Peppe blir kvar i stan med nå grabbar för att spela paintball och gå på krogen. Såå aaa, jag och Agnes blir ensamen till imorn.

Nu måste jag passa på o sminka mig och borsta håret innan Agnes vaknar.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0