Duktiga Agnes!

Åh idag har Agnes lärt sig vända på sig från rygg till mage! Hur duktig som helst. Hon har iof bara lyckats en gång men hon övar för fullt!
Himla trevligt med besök av Mickan&Sofia. Längesen jag varit rädd så många gånger på en dag. Alla gånger sket jag knäck. Allt från puppor till halvdöda fåglar. Haha...!

Ikväll ska vi grilla och sen fara till Karlsson som hade fest ikväll. Jag peppar som tusan till klassåterträffen nästa helg. Helt galet....

Nu blir det o snygga till sig så gott det går............

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, fan va rädd jag blev när fågeln och katterna sprang mellan benen på mig, mest synd om Agnes dock :P

2009-08-08 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0