Snöstorm och pannkakor

Idag har Jenny och Liam varit här. Jag och Jenny åt tunnpannkor i sinne! Gjorde för 4 pers men det fanns inte en pannkis kvar när vi va klara.
Varit till barnmorskan idag också. Allt såg bra ut, låg under kurvan men jag följer min egen kurva och det va ju huvudsaken, att magen växer allså. När hon skulle känna om barnet hade fixerat sig gjorde det sjukt ont, trodde hon skulle krossa huvudet på h*n. Ajajaj..
Ikväll va jag på minnesstunden i kyrkan. Kändes tungt, men samtidigt skönt att få höra och dela minnen. Du var och är väldigt älskad Erik, det är då en sak som är säker.
Sen skulle vi iväg till Skellefte, men jag körde till jomark sen vände jag. Tyckte att det va lite jobbigt när man va tvungen att stänga av lysena för att kunna se en halvmeter framför sig iallafall. Snöstorm i sinne säger jag. Jävla april väder.
Så nu sitter jag här hemma. Väntar på att klockan ska gå så att man får krypa i säng och får stiga upp och äta frukost nångång. Sjukt sugen är jag på gröt.

Nä, gott folks.

Ha en trevlig fredagkväll.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0