Sinnessjukt va tiden går fort...

Jag är i stort behov av massage. Har så ont i ryggen och axlarna att jag skulle kunna betala bra för en stunds massage.
Idag går jag in i v.30. Helt sinnessjukt va tiden går fort. Snön börjar försvinna mer och mer nu och det känns som tiden verkligen går framåt. Dessvärre kommer jag få hoppa omkring mellan alla lerpölar för att inte dynga ner mina nya skor...
Peppe åkte på en riktig vidrig körning idag. Han åker hemifrån i em. typ vid 15 sen är han hemma inatt vid 2-3 kanske. Bara för en sväng till Luleå. Jaja... Jag kommer nog somna tidigt ikväll ändå med tanke på att jag ska upp kl 06 imorn och jobba.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

kom hit så får du en timmes massage! då har du ju betalat för de med bensin :)

2009-04-03 @ 09:59:25
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0