Näbbmöss och hjärtstillestånd

Ja jag ska lägga in nå bilder på det jag shoppade igår, blev dock inte så mycket värt men.. Jag lägger in det sen idag.
Trist väder idag också, jag har 17 grader här inne i huset. Jag fryser så jag antar att jag måste elda... Jag hatar att elda. Men ett nödvändigt måste.
Malin hittade några grejer i stan igår hon me. Sen handlade vi på Ica Maxi. Tycker man får mycket för pengarna där jämfört med på Ica i Robban...
Samtalet hos Kerstin gick väl sådär. Vi va väl inte ense om allt, bla. om hur allt ska vara sen när bebis har kommit. Jag är helt övertygad om att allt kommer gå hur bra som helst, men det verkar inte hon och soc tro. Tvivla en gång på mig och jag lovar att vi inte kommer komma överens i framtiden. Jag har haft nog med folk som aldrig trott på mig, som trott att jag kommer nog göra bort mig ännu en gång, som alltid tvivlat på mina val. Men vet ni vad?! Mina val har inte alltid vara fel. Det är dom gångerna jag försöker hålla mig fast vid, och skapa nya val som faktiskt är rätt. Så nä, tvivla inte.

Igår kväll jagade Flisan en liten näbbmus i typ 4 timmar. Jag tyckte hon va en värdelös jägare som aldrig fick tag på den, men då sa Peppe att dom brukar busa med den tills den blir så rädd att hjärtat stannar på dom. Dom dör allså av rädsla. Så jag gick ut för att rädda den äckliga lilla musen, jag är ju sån djurvän, men då vare too late. Hon satt och tuggade på den nedanför bron och ville ta in den. Btw, så verkar Flisan även ha pissat på sin egen svans. Den luktar kattpiss nå hemskt! Så det blir duschen för henne idag.

Nä, nu ska jag se greys och äta nå frulle.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Jag tror det är kl. 19.00. Ska ni dit? Vad gör ni på valborg?

Puss, saknar dig också! Vi måste ses. Ville du fota magen ngt mer?

2009-04-28 @ 10:49:40
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: Peter

Katter äter väl inte näbbmöss heller? har då aldrig nån av våra gjort...

2009-04-28 @ 13:39:08
Postat av: minja

Skit i vad andra tror! Du är starkare och klokare än du tror. Jag tror absolut att det kommer att gå bra när bäbisen kommer, inga tvivel om det! Vad dina val än handlar om så tror jag att din magkänsla kommer göra att du beslutar dig för att gå rätt väg.



Jasås, hur blev det just ske-å?:) Ja, man vet ju aldrig vad som händer, men jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra!;>

2009-04-28 @ 22:08:09
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0